Trött och uttråkad

4 tv-program:
Navy CIS
Efterlyst
Two and a half men
Inget mer? Jims värld kanske. höhö

4 saker jag gjort idag:
Borstat tänderna
Skrivit ut affischer
Varit hos optikern
Hälsat på mormor

4 saker som jag längtar efter:
Att flytta hemifrån
Att ta studenten
Att mitt knä ska bli HELT bra
Att få börja spela handboll igen

4 saker på önskelistan:
Ett jobb
Pengar
Utlandsresa
En bil

4 saker som jag avskyr:
Myggor
Mörker
Skit snack
Surströmming

4 saker som jag tycker om att göra:
Spela handboll
SOOOOOOOOVA!
Kolla på handbollsmatcher
Umgås med familj och vänner

4 saker som jag har ätit idag:
Smörgås
Munkar
Spagetti och kötfärssås
Inget mer?

Varje svar ska  börja med första bokstaven i mitt eget namn......

1. Vad heter du? Rebecca
2. Ett ord på fyra bokstäver: Ruta
3. Flicknamn: Ruth
4. Pojknamn: Rickard
5. Yrke: Rockstjärna ;)
6. Färg: Röd

7. Klädesplagg: Rock
8. Mat: Rotmos
9. Sak i badrummet: Rakhyvel
10. Plats/stad: Riga
11. En orsak till att vara sen: Ruggigt trött ;)
12. Något man inte skriker: RIKSPUCKO! hahahahaha
13. Film: Rambo ( nu blir väl emil nöjd, haha)

14. Något man dricker: Rödvin
15. Band: Rammstein
16. Djur: Räv
17. Gatunamn: Ringvägen

18. Bil: Rolls Royce
19. Sång: Rusningstrafik
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Rinkbandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0