Jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav




Sitter i skolan nu, har lunch :)
Har haft samhällskunskap före lunch och den kursen har varit fruktansvärt tråkigt hittills, men idag var det rätt intressant :) Har prov i det nästa vecka också, så det är väl dags att börja plugga lite smått. Vill ju inte ha IG direkt :)

I eftermiddag är det faktiskt tänkt att jag ska iväg och fixa gymkort, och sen iväg o gymma med mammi :) Måste sätta igång gymmet ordentligt nu, var så sjukt länge sedan :O Men det är såååå skönt :)
Synd att jag nästan aldrig tar mig tid.. Men nu så :) Dessutom har jag tillgång till 2 gym nu, så då kan jag variera mig lite :)

Just de, det är rätt kul o se och få reda på vilka som läser ens blogg så fortsätt kommentera :)
Och dessutom så får jag ju reda på sånna där nyfikna människor som läser den också :)
Eftersom man får sms på nätterna hela tiden...... Men det intresserar mig inte, så jag svarar inte.
Tråkigt bara för stackarn som inte vet nått, som vanligt.

Jag längtar till helgen, för då kommer min tremänning och hennes son upp från Sthlm :)
Är ju (som jag skrev i förra inlägget) Worldcup i Bandy här i Göransson Arena så det blir mycket roliga matcher. Nattmatcher bla :)
Sen blir det kanske nån öl med :)

Nej nu ska jag iallafall ha Info & Layout B, ska göra nå jäkla bokomslag...
Tråkigt! Men sen slutar jag iallafall - lycka! :)

Ha det bra så länge!
Pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0