I wanna be a billionaire so fuckin' bad

Trött och uttråkad..
Ont i huvudet som tuusan, jobbigt :/
Ikväll tänker inte jag göra många knop! Kolla på film, mysa i soffan med tända ljus och sticka.
Låter som om man är hundra bast, men snacka om avslappnande. Livet är rätt mysigt endå!
Idag är jag på rätt bra humör iallafall, känner mig glad i kroppen fast jag är så otroligt trött.
Men jag tror att det beror mycket på att det är fredag, och dessutom så har vi fått in aaaaaas fina vintage kläderKappAhl nu. Man blir så fruktansvärt glad av dom, puderrosa & beiga färgerna. Och man får känslan av "gammalt" och jag tycker att det är så fruktansvärt mysigt!

Tunikan ska köpas imorgon! / Ringen + 2 ringar till köpte jag idag. Så otroligt fina!

Och ni ska absolut gå och kika på barnkläderna, så ooootroligt fina!
Man blir käääär!
Man skulle kunna shoppa huuuuur mycket som helst om man bara var rik...

Nog om det men idag är det iallafall fredag, och jag är som sagt glad :)
Mumsig mat blir det ikväll också! Fläskytterfilé & hemmagjorda potatisklyftor - min lilla favorit!

Men nu blir det lite soffhäng och sen hjälpa mamma med o fixa maten :)
Ha en bra kväll allihopa!
Pusspuss
rr


{Sitter och skrattar lite smått, och tycker att det är lite kul att samma saker som befinner sig i DITT hem nu.
Är sakerna som fanns i MITT hem förut :) Och att sakerna kommer från MIG, fast DU kan gott få ha dom (uuuusch).  Dessutom så blev ju jag hembjuden till ER nån dag när du inte är hemma. Haha. Finns ju inte en chans att jag vistas där :)
}



Kommentarer
Anonym

jag förstår vad du menar, det är bra synd om den tjejen, hon fattar inte vilken nitlott hon har dragit, jag ser fram emot den dagen hon verkligen kommer förstå de! :P

2010-10-31 @ 17:20:41
Anonym

Håller med det är synd om henne, men är hon så dum att hon vägrar lyssna på vad alla säger till henne får hon då skylla sig själv. Falla hårt kommer hon göra när han inte betalar hyran för nya lägenheten, för chansen att han ska sköta sig är ju minimal.

Tur att du kommit undan han Rebecca.

2010-11-01 @ 19:04:57
Rebecca

Hörrni! Tråkigt att ni måste vara anonyma!!

Stå för vilka ni är om ni ska snacka skit om nån!

2010-11-01 @ 19:10:41
URL: http://rutigarooth.blogg.se/
malin

han frågar med rätt jämna mellanrum om vi ska ha sex och sånt, så jag tror inte för ett ögonblick att han är trogen mot henne..

2010-11-02 @ 13:59:52
Rebecca

jasså, dålig stil! men aja. det är ju inte första gången det händer och uppenbarligen inte bara dig :) vem är du? vilken malin?

2010-11-02 @ 17:17:47
URL: http://rutigarooth.blogg.se/
Anonym

Jag tycker bara att det är roligt att se hur dum och blind man kan bli för att man är kär.



Pinsamt.

2010-11-02 @ 19:58:37
URL: http://yhennifer.se
Rebecca

Jag har själv varit där. Dum och blind! Så jag klandrar ingen pga det. MEN samtidigt så kanske man ska lyssna lite på vad andra människor säger. Och dessutom när det finns "bevis" på hur han beter sig.. Sms, bilder och allt möjligt. Men det är hennes liv, hennes beslut..

2010-11-02 @ 20:40:56
URL: http://rutigarooth.blogg.se/
Anonym

klart det är det. Hon gör sina egna val. Det enda jag stör mig på är att hon tjatar om att man inte ska leva i det som har varit. men jag tycker ändå att det mesta hon skriver om är att han har legat med hundratals tjejer och bla bla bla. Det är lite dubbelt där. Jag pratar inte med henne nåmer, så jag slipper egentligen bry mig. Men det jag tycker är jobbigt är ju att vi kände varandra i nästa 17 år och sen tror hon mer på han än på mig. Då är hon bara dum.

2010-11-02 @ 21:49:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0