Walking beside the road again

my heart goes - boom boom boom

godkväll!
nu ska jag gå och lägga mig, fyyyfan va trött jag är!
jag mår skit, inte så konstigt kanske.
typ 10 timmars sömn på en hel helg - ILLA!

konstig helg, mycket känslor.
konstiga känslor - vad vill jag? vad vill du? vad gör vi? vad händer?

Dynamo Kazan vann Worldcup 2010, Bajen kom på andra plats. Grattis gubbar!
Tack för en fantastisk helg, som har bjudit på det mesta!♥
Jag har tillbringat helgen på PRECIS den platsen jag vela, och det gör mig glad :)

Nu ska jag iallafall ge upp för idag, lägga mig i sängen och drömma mig bort i Andra Avenyn och Götelaborg
Godnatt allihopa!
Peace out


"Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0