Worldcup 2010

Underbara dagar!

Worldcup är grymt!
Igår var jag ut och käkade med lillasyster Frida, pappa, tremänning Lotta och hennes 9 årige son Emil :)
Blev en massa öl igår och satan va trevligt jag hade - TILLS bajarna stormade byggnaden ;)
Haha nejdå, skämt osido ;)

Men nu blir det käk (fläskytterfilé m hemgjorda potatisklyftor *mums!*) med mamma, frida och lina - sen vidare ner till Göransson Arena och kolla bandy! :) KOM IGEN NU VIKEN!
Stor eloge till Daniel "Mossan" Mossberg som trots skada och ett besök på akuten igår kommer att spela i kvällensmatch! Utan dig blir det svårt!

Men nu ska jag fixa lite!
Ha det så bra.
Pusspuss

En extra liten kram till min låtsas pappa som är på sjukhuset just nu också!♥



It's not worth fighting for!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0