Yesyesyes!

Hej babes!

Gissa vad jag gjorde igår kväll?
Köpte skorna som jag absolut ville ha men som jag inte tyckte att jag hade råd med..
Haha!

Dom är underbara och det bästa med allt är ju att; DOM ÄR MINA NU!! ;)
Så nu är jag nöjd och glad ett tag till, haha!
Fattigare, men gladare ;)

Iallafall så sitter jag just nu och gör i princip ingenting.
Soffhäng och kollar på tv, är nått konstigt program..
Tänkte strax fixa lite frukost och slå på Andra Avenyn :) Sååå bra!
Kollar första säsongen igen nu, gryyyymt!

Efter det så tänkte jag ta en dusch och fixa mig inför plugget..
Är så jäkla less på skolan! Men det är ju bara att hålla i, inte såå många månader kvar nu..
Har jag fixat så här många år hittills så måste jag ju fixa de här månaderna.

Nu blir det AA och frulle, ha det fint mina kära!
Pusspuss
rebecca


Kommentarer
Anonym

grymt snygga skor! :D Var har du köpt dom? ;p

2010-10-06 @ 13:25:03
Rebecca

Hade varit enklare om du inte var anonym. Men jag har iallafall köpt dem på scorett :)

2010-10-07 @ 13:14:58
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0