För ögonen svider och hjärtat bränns

hallihallå!
pigga och glada idag va? :)
det är ju torsdag, vilket innebär träning x2!
ska köra ett löppass med evelina efter lunch och sen ikväll blir det handbollsträning - är det inte underbart så säg!

imorgon
är det praktik som gäller, sen är jag och emil hembjudna till adde & alexandra :)
alexandra fyller nämligen år på söndag så det blir väl lite förfest hemma hos dem imorgon och sedan utgång :)
ska bli trevligt!
eftersom att jag jobbade hela förra helgen så är jag övertaggad på lite skoj sällskap och krogen, haha!

hur funkar era liv? bra? :)
mitt går ju upp och ner, men eftersom jag får springa igen så är jag lycklig!♥
och det är det enda som räknas, vara lite ego och bry sig om sig själv!

nu ska jag iallafall jobba lite, har info & layout o det är skit tråkigt och jag har noll koll.
är för trött, behöver ha en springtur nu så jag vaknar!
men nu slutar nog den här lektionen snart och då blir det sista lektionen för veckan ;)

skriver kanske ikväll eller imorgon, min dator har gett upp och även mobilens internet. helt hopplöst!
ha en bra helg annars då! för det tänker jag ha :)

PUSS

rebeccX



Kommentarer
´malin

Jadu gumman, jag jobbar ju så fruktansvärt mycket och jag tar även det jag får. Lyckas alltid jobba kväll på träningstiderna :( ååh, fan vad roligt för dig! spring lite till mig också! Ska försöka att komma ner när jag inte jobbar! :)



När vill du hälsa på mig dåå snygging!

Händer imorgon (fredag) dåå? :)

<3<3<3<3

2010-09-16 @ 10:55:40
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/
´malin

hahahaha! JAG VET, nästan så man vill knäcka nacken av honom när han är full! Hatar när han aldrig kommer ihåg nått dagen efter också.. han ringer alltid och skäller på mig när han är full! sååå jävla jobbig killeeee alltså! Han kanske ska överväga att bli nykterist.. haha!



Bra att du hade roligt iallafall sötnos! <3

2010-09-18 @ 12:23:49
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0