In the mist

Godmorgon :)
Hur mås det idag? Pigga & glada?
Det är inte jag kan jag meddela, min kropp är helt slut!
Vilken jääävla trevlig helg, jag är så jäkla nöjd och glad :)
Livet leker!

Fredagen
var riktigt fin :) Jobbade hela dagen, sen drog jag hem till Emil för lite fotboll o fredagsmys :) Men det varade inte så länge eftersom det slutade med att jag blev fylletaxi ;) Skjutsade ett gäng ner på stan och ett gäng till Gävle ;) Sen hamnade jag på lillpuben och sen åttan - träffade Henrik, första gången på sjukt länge! trevligt.
Blev riktigt sent, men kom i säng - tillslut!

Lördagen(gårdagen)
blev riktigt trevlig! :) Drog hem till Emma och Kalle vid kl. 18 tillsammans med Hanna för lite inflyttningsfest. Var lite folk där, så de var trevligt :) Men tog taxi ner till stan vid 22.30 för en sväng in på lillpuben och sedan vidare till åttan för o vänta på TG, Sandra och Nattis :) Träffade även Jonas nere på åttan.. Gick ut och rökte med honom, och så träffade jag Madde & Rönnlund.. Sen kom TG, Sandra och Nattis och så drog vi till Lobby ;) Hade sjuuuuuukt trevligt :) Var grymt med folk ;)
Efter krogen så gick jag, Nattis, Emma, Sara, Micke, Elin, Anders och Glenn till donken för lite käk ;) Satt fint de! Blev en promenix hem inatt tillsammans med Emma, Sara, Nattis och Glenn - wonderful! Så gaaalet jäkla kallt och jag var trött o lite små full! Bra kombination! Hem kom jag iallafall. Somnade halv 5, och vaknade 8. Tror ni att jag är nå trött då? Ojaaaa! Men jag kan inte sova nå mer nu :S

Idag blir det soffhäng och en fet jävla pizza till kvällen, låter underbart i mina öron!

Nej nu blir det soffan!
Ha det fint!
Kisskiss


Kommentarer
kentAA

Farligt att röka... Tillslut blir man kantspelare..

2010-09-05 @ 10:57:23
URL: http://kentaa.wordpress.com
Rebecca

Haha! Ja så kanske det är ;) Men jag rökte inte, faktiskt ;) Man måste ju tänka på att man är seriös handbollsspelare! ;)

2010-09-05 @ 16:34:57
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0