Jag får liksom ingen ordning på mitt liv


Jag och Sara för några helger sedan


Den här helgen har gått alldeles för fort
, och det tycker jag absolut inte om!
Fredagen bestod av praktik oså :) Var hem till Emil en sväng på kvällen och träffade fam. Floberg :) Underbara människor! Iallafall så efter det så drog jag vidare hem till Saris, var en planerad utgång som gällde. Tråkigt nog så började jag må illa och fick väldigt ont i huvudet så jag hoppade det och satsade på en myskväll istället :)
Den blev väldigt bra :)

Gårdagen
började med att jag vaknade och låg i sängen många timmar innan det var dags att dra sig hemåt för lite fix oså, innan Alvins dop - det var sååååå vackert! Söta barn♥
Fikade lite efter det och sen tog jag bilen och stack till Köpis med A för att jag skulle köpa en klänning som jag blivit lite smått kär i ;) Vi hamnade på IKEA också, jag vill flytta hemifrån NU :)
Vi drog oss iallafall hemåt tillslut och vid 19.30 drog jag mig hemåt för att fixa lite o byta om innan jag skulle hem till Sara för FÖRFEST!

Kvällen
blev grym med några groggar och piggelinshots tillsammans med brudarna Sara, Eva, Linnea och Rebecka :) Natten slutade på Lobby, galet mycket folk. Men ojoj va kul vi hade! Gamla vanliga Donken rundan efter krogen och sedan skjutsade Micke hem mig, Sara o Eva till Saris för att soooooova!

Vaknade imorse och var konstigt nog - pigg! Trots att jag var F-U-L-L igår ;)
Jag, Eva & Sara drog iväg till American (o) för att trycka en varsin pizza, mums! Förutom att jag gjorde exakt samma sak, igår kväll.. Lite väl mycke skräp nu va!

Jag o Saris
gick hem till henne igen efter pizzan och jag drog vidare hem till min kära moster Anneli där även mammsen och T va :)
Sen har vi bara varit och handlat oså, och nu sitter jag här. Och här tänkte jag nog även sitta kvar resten av kvällen, vill ta en promenad. Men det ser bara sjukt kallt ut, ute.. :/
Får se hur det blir med den saken..

Hoppas iallafall att ni har haft en lika bra helg som mig, jag längtar redan till nästa♥♥♥
Pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0