Jag lever IDAG - inte i dåtid eller framtid!

Ditt val - ditt problem! Jag orkar inte med det här längre.. Livet är så otroligt mycket mer!
GÅ VIDARE!!!!!


Gårdagen var bästbästbäst, förutom ALL sjuk jävla stress..
Match mot Tirfing, jag satt 2 av 2 straffar och VI VANN!
Så jävla underbart, känn på den ni Tirfing!

Var nån sjuuukt grinig tjej som var med..
Hon stod och gnällde över ALLT efter matchen, säkert för att dom åkte på stryk!
Och sen när vi skulle tacka efter matchen så drog hon undan handen - efter att hon hade tackat domarna och vi möttes igen (för jag skulle tacka domarna) så tacklade hon till min axel med sin. Sjukt rolig tjej, jag bara skrattade :) För det roliga var ju att jag inte ens spelade på matchen (pga knät) utan bara gick in och sköt straffarna (som jag satt, höhö). Så hon hade liksom inget att vara sur över :)
Men sånna brudar är roliga :D

Idag bär det av mot Lager 157 efter plugget, med mamma och syster Frida.
Shopping IGEN ;) Haha!

Nej men nu ska jag jobba lite i InDesign och sen hemåt :)
Ha det bra!
Pusspuss

min äääälskade tatuering

jag tycker om digdigdig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0