Your beautiful

Tjenixen!

Allt fint med er? :)

Igår var jag hem till Emmis för att hon skulle klippa mig och snacka lite skit :) Toppade bara oså. Sen provade Emma att göra balfrisyr på mig, Emmis är bäst
Efter det så drog jag ner till ICA Maxi för att hämta Emil, och sen drog vi till American för att hämta lite käk :) Pizza blev de för oss båda - godaste pizzan i stan. Helt klart! :)
Sen hem till honom och kika på lite tv och sen skulle jag iväg o jobba.

Idag har jag varit in till Valbo med bästa Sara och shoppat lite :)
Inte bra för plånboken men jag är glad - huvudsaken, haha! ;)

Det blev en stickad cardigan (bild längre ner), jeans och en mössa :)
Sen köpte jag ju ett linne igår efter praktiken också - grymt snygga kläder! :)
Jag är jätte nöjd!

Resten av dagen blir det jobb för hela slanten, tills imorgon kl.15 :)
Men ikväll blir det tv med lite chips och dipp, mums ;) Det är ju ändå lördag..

Hoppas att ni har några roliga planer inför kvällen :)
Jag ska ju som sagt hänga framför tvn och före det ska jag laga mat.
Ikväll blir det fläskfilé, potatisgratäng & sallad ;) huuuur gott som helst!

Apropå det där med käk, så lagade jag och mamma en aaaaas god kyckliggryta häromdagen :) Inget recept utan bara av fantasin ;) Det dumma är ju att jag inte kommer ihåg alla ingredienser nu, men får hoppas på att mamma kommer ihåg dom :) Ruskigt god iallafall! Serverade den med basmati ris och en vanlig bassallad (tomat, gurka, isbergssallad).

Nu ska jag kika på lite kläder på H&Ms hemsida och drömma mig bort, sen får vi se :)
Ha en uuuuunderbar dag!
Kisskiss


Ny tröja!



Min otroligt sköna jacka som jag köpte i tisdags, längtar tills jag kan börja använda den ;)


Kommentarer
´malin

Skitsnygg tröja och jacka!!! :D

2010-09-15 @ 20:21:21
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0