winter


saknar handbollsmatcherna och att kunna gå in o lira ORDENTLIGT!

hallå!

soffhäng är det som gäller nu :) har tryckt en pizza för ett tag sedan, gott!
kollar på nyheterna nu och hör att det har snöat i kiruna, nämen gud va kul.. *not*

iallafall så är jag jättejätte trött idag.. blev ju utgång idag och sen upp till skolan för en lektion - som vi inte ens behövde gå på fick vi reda på när vi kom dit ;) KUUUL!
men aja. har sovit en liten kort stund nu på eftermiddagen, men tror att jag bara blev tröttare av att sova ;P

just de, idag har jag också varit in och ändrat lite i min beställning till ABC-gruppen alltså gällande min studentmössa. har ju beställt lite roliga kläder osådär och så ska jag ändra en grej på min studentmössa. den kommer bli gryyyyyyyymt snygg ;)
dessutom så har jag ju hittat min dröm balklänning, så fantastisk vacker!
hittade den på blocket faktiskt, får se om den finns kvar. var en tjej som skulle kolla på den nästa vecka, hoppas hon inte vill/kan ha den, haha! ;) annars blir jag lite grinig..

iallafall så har jag en massa planer inför helgen nu, trevligt!

nu blir det vidare soffhäng innan jag ska iväg och träna :)
ha det så bra!
pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0