You are the best thing that's ever been mine



Har varit och lirat lite handboll på träningen nu.
Riktigt jävla kul, jag älskar det!

Det tråkiga är ju bara att jag inte kan köra fullt ut, ta i allt jag har och verkligen ge järnet.
Utan jag lär tänka på varje steg jag tar och hur jag gör, det kommer bli skönt men svårt att släppa kontrollen sen när jag väl får börja köra ordentligt igen..

På tisdag har vi träningsmatch mot Tirfing HK, underbart! Men blir ju bänken för mig, men matchkläderna åker ju iallafall på. Och så kanske jag får skjuta någon straff iallafall, det tokgillar jag!
Underbart att bara få på sig matchkläderna, värma upp, domarna och den underbara matchkänslan!
Det är som om att sväva på rosa moln ;) Lovely!

Nej nu ska jag chatta vidare med lite folk, och sen blir det sängen.
Imorgon är det en tänkt utgång med bästa Sara, hon är helt underbar den bruden!♥♥♥
Men godnatt nu, och sov så gott ;)

Pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0