Du bär nyckeln till din egen lycka



Jag mår bra
. Faktiskt!
Vädret är underbar, solen strålar och jag strålar med den.
Nästintill perfekt, eller hur?
Igår drack jag vin i fina vänners sällskap och pratade skit.
Idag ska jag till valbo o gävle en kortkort sväng. Sen bär det av ut till stugan. Påsklunch!
Underbara människor som finns i min närhet, jag älskar er

Stooooor planer inför sommaren med bästa vän Sara, taggad! Nu får vi se om det blir nått bara.
Tagg!
Nu ska jag iallafall sminka mig lite och sen iväg med Saris.
Ha en uuuunderbar påskafton mina vänner!
Ikväll blir det påskmiddag med familjen och sen vin och utgång med världens bästa tjejer.
Vad vore jag utan er?♥

Man lever bara en gång



Kommentarer

SLUTA SKRIVA BÄSTA TJEJERNA. DE ÄR INTE DE BÄSTA TJEJERNA. ALLA VET ATT DET ÄR SKITSNACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



SLUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-14 @ 19:07:08
Hanna Sällström

Men orka, och att inte ens stå för det man skriver!

2011-05-15 @ 14:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0