Från och med Nu - Från och med Du


Bild från sommaren 2007

Jag sitter och kollar på riktigt gamla bilder. Eller ja, det känns som om att det var en eeeevighet sedan bilderna togs och las ut. Men när jag tänker efter så är det ganska precis 4 år nu. På något sätt så känns det som om att tiden går så oerhört fort. Vart tar livet vägen? Tar man vara på varje dag ordentligt? Gör man allt man skulle göra?
Jag vet ju att jag har förändrats, att mitt liv har förändrats på 4 år. Intressant när man tänker efter. Mitt liv ser ju inte alls ut som det gjorde för 4 år sedan.. Inte jag heller.. Haha!

För 4 år sedan var jag 14 bast (!!!!) skulle fylla 15. Hur jäkla liten är man inte då?
Min lillasyster fyllde 16 för inte så många veckor sedan, och jag tycker att hon är LITEN!
Tänk alla saker jag var med om när jag 14-15-16.. Uuuuhhh! Det hände mycket i ens liv då.
Iallafall i mitt.
Jag träffade en kille som var 8 år äldre. Det höll i 2,5 år. Jävligt bra jobbat måste jag säga! :)
Jag lärde mig en jäkla massa saker av det. Något som är en del av mig idag. En stor del!
En lång tid av mitt liv och en av det viktigaste tiderna - början av tonåren.
Ingenting jag ångrar, och jag är glad att man lär sig med åren. Ser allt med lite andra ögon! :)

Så jäkla intressant. 4 år låter inte som en lång tid. Men ändå så känns det som en evighet.
Jag kan sitta och tänka på det där ibland. Just för att jag tycker att de är lustigt att 4 år kan rinna iväg så snabbt.
2,5 år med Samuel gick nog tametusan ÄNNU snabbare. Helt crasy! Haha :)
Men som sagt. INTRESSANT!

Nu lever jag här i nuet, jag kan prioritera helt andra saker. Jag mår bra och jag vet att jag har lärt mig så otroligt mycket de senaste åren. Man lär sig av sina misstag :) MEN!
'Ångra aldrig något som en gång fått dig att le'

De får bli mina sista ord såhär på kvällskvisten. Godnatt mina vänner♥

- Du bär nyckeln till din egen lycka


Sara, du är den bästa vän man kan få. Jag är världens lyckligaste som får ha dig i mitt liv♥


Kommentarer
Sara

fina Rebecca ! :) vad gullig du är som nämner mig i din blogg ! :) Jag är så glad att ha dig i mitt liv, dig släpper jag aldrig taget om ! <3

2011-04-28 @ 06:52:47
Hanna Sällström

Du har så rätt :) Tycker om att läsa din blogg!

2011-04-28 @ 08:08:57
Rebecca

Sara - Gullfia! <3 Finaste du!



Hanna - Jag saknar dig Hanna! Kommer du upp nått i sommar? <3

2011-04-28 @ 08:33:03
URL: http://rutigarooth.blogg.se/
Evalajnen

Gillar din blogg Rebecca ^^ och ja, det händer så galet mycket i tonåren, helt sjukt! Och tiden går alldeles för jäkla fort. Åldersnojja.com!

2011-04-28 @ 16:40:42
Evalajnen

Jag håller med dig, i tonåren händer så jäkla mycket med en och åren går så himla fort. Ålersnojja.com just nu! ^_~ Btw gillar jag din blogg kompis! :D Har allt för några vettiga bloggar att läsa numera så det är bra att du har en!

2011-04-28 @ 16:42:52
Hanna

Vi kommer kanske, men jag vet ju inte riktigt hur det kommer att bli med jobb och såt där du vet, vi är lite i samma situation ;) <3

2011-04-28 @ 17:11:45
samuel

intresant läsning, nästan rörd haha

2011-04-29 @ 21:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0