Huvudstaden



Hej allihopa! :)

Bloggar inte för att jag inte orkar, tar mig inte tid helt enkelt. Finns så mycket annat som livet ger :)
Så är det. Orken-helgen var helt okej. Både bra och dålig. Vissa tråkiga människor dock.. Aja.
Men de bra människorna väger upp, Guld till er♥ - Tänker på dig Johan, Vila i Frid.
Jag har suttit och funderat en HEL del nu efter helgen, har hundra samtalsämnen jag skulle kunna skriva om. Men handlar väl bara om TID, som vanligt. Tid tid tid. Ge mig 24 timmar extra på dygnet och lite energi så ska väl det kunna ordna sig också. Right?

Any way, the thing is. Idag ska jag och lillasyster Frida åka till Stockholm.
Systertid♥ Shopping, mys och hälsa på lite fin släkt. Träffa kidsen därnere. Trevlans! :)

Men nej nu måste jag packa vidare, har precis gjort en pastasallad. Muuuums! :)
Kommer hem redan imorgon kväll, så blir ingen jätte tripp. Men passar alldeles utmärkt såhär på mitt sista lov ever.
Ha det fint, så hör vi när vi hör.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0