Tillskott i min redan fulla garderob
















Långklänning med leopard(eller nått) mönster - HM
Klänning med volang (mönster) - HM
Blå transparent linne/blus - Zara
Vit transparent blus - Bikbok

Sista bilden har ni redan sett, påminner igen:

Svart (har även köpt ett vitt) transparent linne
- Bikbok
Högmidjade jeansshorts - Bikbok'


Enjoy!
Nu är bara frågan vad jag ska ha på mig på
sista april?
Grillning, kubb och lite alkohol med mycket trevligt folk.
Vad blir min outfit? Ska klura på den ;)

Nu ska jag gå ner i mitt rum och krypa ner i min dunder sköna säng i mina nytvättade sängkläder.
Hur underbart?!♥

Godnatt mina vänner!


Kommentarer
Evalajnen

Sjukt snygg långklänning Rebecca ^^

2011-04-29 @ 15:00:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0