Vad kommer härnäst?

Hej!
Jag har umgåtts med Sara sisådär halva kvällen.
Tacomys och sen blev det en sväng till solariet(smäll på fingrarna), farligt.
Sen fick jag faktiskt nått ryck på en gång när jag kom hem.
Bestämde mig för att ta och röja upp i mitt rum. Bombnedslag.se!

Kikade på handbollen (Lugi-Eslöv Damer) samtidigt som jag bytte sängkläder, älskar känslan av rena sängkläder. Byter för ofta ibland, bara för att jag älskar att ha nytvättat i sängen. Höhö ;)
Aja, jag bytte iallafall sängkläder. Vek tvätt, rensade garderoben ytterst lite, hängde upp massa kläder på galgar, kastade massa tvätt i "tvättbutten" och sen plockade jag reda på massa annat.
Dock så får dammsugningen vänta till en annan dag, jag är trött och mamma gick precis o la sig.
Elakt o dra igång snabeldraken då ;)

Nu känner jag mig dutti ;)
Jag tog mig dessutom tid att knäppa kort på det senaste som jag shoppat :)

Så jag tror faktiskt att jag tar allt i ett nytt inlägg, see you soon! ;)
Love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0