Are you ready to turn the tide?



Bildbrist eftersom jag har en ny dator :)
Är ganska nyvaken, sitter och lyssnar på filmmusik.
Underbara låtar! Spotify

Idag är det fint väder, underbart!
Jag ska kasta på mig lite kläder och äta frukost.
Sen ner på stan med Sara, ta ut lite Euro.
Nu är det inte långt kvar! Imorgon natt sticker vi, och jag har inte ens börjat kolla vad jag ska ha med mig.
Har inte tvättat klart heller, bra jobbat ;)

Ikväll ska jag på Handbollsmöte - Föräldramöte för småttingarna.
Jag har sagt att jag ska vara med och hjälpa till så mycket jag kan i höst.
Världens bästa sport, världens goaste ungar. Kan inte bli bättre!♥

Nu ska jag fixa lite frukost, skriva ett lång sms. Tihi
Och sen sticka ner på stan!
Ha en fin dag mina kära, Puss


- Jag saknar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag hatar dig och jag saknar dig!!!!
-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0