Det händer otroligt mycket i mitt liv. Båd...

img_2725 (MMS)

Det händer otroligt mycket i mitt liv. Både positiva saker och negativa, tyvärr. Men det är ju just det som kallas- livet! Just nu ligger jag i sängen efter en helt fantastisk dag på jobbet, vilka underbara människor. TACK! dagen fortsatte med trevligt sällskap och många minnen. Stressade hem till Sandviken för att hinna duscha o byta om innan jag åkte till stugan. Träffa fin släkt, blev tyvärrr väldigt kort stund!:( Middag/Grillning hemma hos Kicki väntade tillsammans med världens bästa vän Sara, världens bästa lillasyster Fridis, världens bästa Henkis och världens underbaraste och finaste Kicki. TACK! Människor som er är helt oslagbara och jag är så otroligt glad att jag får ha er i mitt liv!! Nu ska jag sova, imorgon blir det stranden med sassabrassa o förhoppningsvis men troligtvis inte våra småsyskon. Haha! Hopas ni sover gott. Godnatt! LOVE!<3 PS. Ledsen för den sudddiga bilden..! DS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0