I just can't get enough


Jag vet att jag la upp bilden igår också, men här får ni lite mer info. Glömde igår, såklart ;)
Topp - VILA
Jeans - HM

Idag har varit en sån där bra dag :)
Ganska ofta de är så nuförtiden, nöjd med livet? Ja mycket!

Myste med Sara och Mange nästan hela kvällen igår, och till kl 3 inatt.
Jag och Sara skulle dygna pga att Sara skulle göra ett slags "sovtest" på sjukhuset idag.
Som sagt så slocknade vi kl. 3, bra jobbat tjejer!
Sara gick upp kl. 7 imorse iallafall, världens duktigaste!

Igår hade vi kalas för mig, och så tänkte jag såklart på finaste Hasse hela dagen.
4 ofattbara år
har gått, jag kan fortfarande inte förstå att du inte kommer tillbaka till oss!

Jag fyller ju år nu på fredag, vilket är helt ofattbart att jag är ett år äldre IGEN!
Fyllde inte jag nyss 18? Vill inte fylla nå mer nu, tack!
Anyway, så firades jag igår. Jag fick en jätte fin dator (som jag självklart sitter vid i skrivande stund) av min underbara mamma. Tack!
Finaste Sara har bjudit mig på bio och så fick jag en kokbok som jag har tittat på hundra gånger. Haha! DU ÄR BÄST! Jag hörde att Sassa höll på fixa med nått till min födelsedag på fredag också? Hon fick nått hemligt sms idag. Hmmm! ;) Nyfiken tjej! Vi är ju i Alanya då, haha ;)

För att gå tillbaka till idag så har vi sprungit runt på stan och gjort massa ärenden.
Varit till Gävlesjukhus, gick bra tycker jag iallafall :)
Sen till Clas Ohlson och Biltema, fick med mig en fin datorväska hem.
Kom hem och insåg att den var för liten, känns dumt att Biltema vägrar ha tummått på sina datorväskor...
Mamsigull och jag åkte tillbaka till Biltema och lämnade tillbaka väskan och sen in till Köpis.
Gick in på Kjell o co, hittade på en fin svart helt vanlig datorväska. Så nu är jag mer än nöjd!
Nu vill jag bara ha den där förbaskade kameran, en Samsung ST30 LILA! Enkel o bra!!
Någon som vill skänka mig den?
http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=7111266

Ska drömma vidare om de.
Iallafall så ska jag kika lite på Breaking News med Filip och Fredrik nu, hoppas de e bra ;)
Ha en fin kväll och morgondag, hörs när vi hörs!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0