Livsstilen hamnar på hyllan!

Nu skriver jag det här bara en gång (tror jag)

Handbollskorna hamnar på hyllan i år, säsongen 2011/2012 blir den första på 12 år som jag inte lirar handboll.
Fyfan va tungt! Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte att kunna hålla mig därifrån och jag säger heller inte att jag ALDRIG kommer att spela igen, men just nu känns det tungt. Men i och med att knät inte är som det ska ännu, så är det de enda rätta beslutet just nu känner jag.

Frågan är bara nu
; Va tusan ska jag göra av all tid? Och vad ska jag träna istället?

Handboll är det bästa jag vet, det enda som fungerar som terapi för mig.
Handboll ligger mig sjukligt varmt om hjärtat.
Handboll är alltid handboll och kommer alltid att förbli just det, handboll
- ren och skär lycka och kärlek!

Nu ska jag krypa ner i sängen o försöka sova.
Godnatt!
Puss


Straffläggare 2009 - handboll är inte en bara en sport, det är en livsstil♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0