Nu är vi nääääära



Hej bloggen!
Nu har jag varit ner på stan med Sara, tog ut lite Euro och sprang runt i lite butiker.
Jag var in på Expert i tron på att hitta den där kameran jag är ute efter, icke sa nicke :) Letar vidare!
Nu ska jag laga mat, om jag orkar. Haha :)
Sen hänga tvätt, leta bankdosa(har ju lyckats slarva bort den BIGtime) och sen slänga mig på altanen med lite glass. MUMS!

Ikväll tänkte jag slänga ut lite bilder på min outfit idag.
Ni ser ju lite grann på bilden ovan iallafall.
En mörkblå långklänning och en brun mobilväska? Eller vad man säger.
Alldeles lagomt skönt i dagens fina väder, värme♥
Jag hade nästan glömt bort hur värme kändes ;)

Nej nu ska jag springa ner och hänga lite tvätt.
Ha en fin dag så länge!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0