Sjön suger? Nejnej, sjön äger!


hur fint?

gullsara o mitt ben, haha

Johnny får firre, en gös! :D


Här har ni en ganska trött tjej framför datorn nu!
Jag orkar inte lägga ut någon outfitbild nu, isf får de bli imorgon :)

Blir lite bilder från dagen som gått, blev sjön med Sara och Johnny. Gött!
Ikväll har jag varit på handbollsmöte med alla föräldrar till kidsen jag tränar.
Gick bra!

Har hängt tvätt och grejat också, tack syster för hjälpen!
Nu ska jag ner och kasta mig i sängen i mitt rum.
Trööötttt :)

Imorgon får vi se vad som sker!
JAAAA SARA, jag ska packa ;)
Imorgon natt sticker ju vi till Turkiet, helt galet.
Jag har liksom inte ens kollat vart jag har passet.
Hej jag är alltid i sista minuten, vill jag lova! :D

Tur jag har min "mamma" Sara ;)

Nu ska jag iallafall krypa ner under täcket!
Godnatt alla fina människor!
Puss


Kommentarer
sassa

Haha ! Ja det är tur du har mig ;)<3

2011-08-24 @ 09:29:12
URL: http://lifebysarabrodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0