Hon kunde va någon annan, någon bättre



Godkväll/natt alla därute! :)


Hoppas allt e fint med er!
Själv ligger jag här o skrattar lite smått, säger plingplingpling på fbchatten.
4 st som skriver samtidigt och så får jag en massa sms också, populär såhär på kvällen. Lite kul!

Har tillbringat kvällen med Sara och Magnus, grillat och bara haft det bra :)
Förrätt ~ Ett glas vin ;)
Varmrätt ~ Fläskytterfilé, potatisgratäng, grillade morötter & lök och pepparsås & grillbea :)
Efterrätt ~ Vaniljkesella och färska hallon som jag plockat från min trädgård :) (Bild högst upp!)
Blev en kanon kväll, med en kanon middag och kanon fina människor! :)

Veckan som gått har varit bra, måste jag väl ändå säga.
Städade ju ur lägenheten i söndags och flyttade hem alla mina saker till Sandviken igen.
Sov hos Jens två nätter när jag skulle jobba - TACK! :)
Nu har jag avslutat min sommar på jobbet i Bollnäs och är oerhört glad över den här sommaren, har träffat grymma människor som jag aldrig kommer att glömma. Jag har hört fantastiska historier och sist men inte minst - jag har lärt mig OTROLIGT mycket nya och nyttiga saker. Ett stort tack till alla inblandade! Ni är fantastiska

I söndags åkte jag ju tillbaka till Bollnäs, sov hos Jens och sen jobbade jag.
Fick som tur var sällskap av Samuel hem från Bollnäs, sjukt tråkigt att åka själv måste jag säga.
Speciellt när jag var så jäääääkla trött! Tack! :) Och grattis till lilltjejen, sjukt söt! :)

Sen har ju veckan iallafall rullat på, var på strandbaden med Sara och Kicki i tisdags och bara hade det gött.
Livet är ju rätt gött! :)

Just nu sitter jag hemma i min underbara dubbelsäng, som jag har saknat den!
Jag skulle behöva göra en REJÄL rensning här hemma, gå igenom allt jag äger.
Från saker till kläder, jag har alldeles för mycket grejer och det är bara jobbigt.
Men får se när jag tar tag i det ;) Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen, ta det lugnt och försöka sova!
Hoppas på en liten tripp till Sthlm med Sara och Magnus i början på nästa vecka, skulle vara grymt kul :)

Godnatt alla därute, sov så gott - för de ska jag! :)
Puss♥

~Känslorna svämmar över, det är svårt att sätta ord på känslor.
Du lyssnar, men förstår inte vad jag säger. Samma språk, men ändå otydligt.
Två själar, så nära men ändå så långt borta. Tomt ~

Jag mår bra, och det är ju faktiskt det som är viktigast! :)

(Såg att det var någon copycat som i princip hade kopierat mitt tidigare inlägg om handbollen, tråkigt. Tips till dig, använd dina egna ord.. Roligt att du tyckte så mycket om mina, men känns lite konstigt att du skulle tänka exakt lika - tänk på det!)

Love
R.R


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0