1a december 2011


Ge mig en starbuckscoffee, någon?

Godmorgon!

Igår var jag på en jätte fin och mysig restaurang med Rebecka, Thai Square hette den och finns i Putney. Jätte mysig! :) Lite små dyr när man har AuPair lön, men sååå värt det!! :) Mycket bra mat! Tack för tipset Emma! :)
Kom hem runt 11 och hörde att Leo var jätte ledsen, så tyckte att Carro kunde få sova så jag gick upp och tog Leo. Han somnade runt halv 2 inatt, i min säng. Haha :) Söta barn
Men jag är ändå rätt pigg idag, konstigt nog! MEN jag har fått en skit dryg hosta.
Hoppas den bara ska retas så här på morgonen och att den ger sig sen. Ja tack! :)

Nu ska jag iallafall gå upp och göra mig i ordning lite, börjar jobba om 2 timmar så är lugnt.
But anyway, skönt att komma upp! :)
Hoppas ni får en fin dag, för det tänkte jag ha! :)

Idag är det bara 3 veckor och en dag tills jag åker hem!
OCH jag får öppna chokladkalendern idag! Jippi ;)
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0