All I want for christmas is yooouu


Jag saknar dig, väldigt mycket


Godmorgon stjärnor!

How's life?
Jag mår fortfarande illa sedan händelsen igår och jag sov oerhört dåligt inatt. Chock? Think so.
Men nu är jag bara laddad på att åka hem, snart är det äntligen min tur.
Min fina stjärnor Madde och Rebecka åkte hem i lördag.
Pam åkte hem imorse och Josse åker imorgon.
Sen är det jag kvar.. Men på fredagmorgon är det MIN tur!

Jag har (enligt mig själv) börjat packa. Haha
Jag har slängt ner alla julklappar i resväskan och så har jag kollat att datorn får plats i handbagaget. Packat? Njaa.. Hur som helst så har jag insett att det kanske är dags att börja idag? Eller va tror ni? ;)
Jag har ska vara barnvakt ikväll, så då kan jag passa på att tvätta lite oså.
Imorgon ska jag också vara barnvakt, men åt en Josses familj så då blir det ju inget packande.
Dags att börja ikväll alltså :)

Jag är lite nervös inför flygningen, ja eller inte själva flygningen bara allt innan.
Men det går väl så länge jag har pass och biljetter med mig.

Nu ska jag iallafall slänga på mig lite kläder, sminka mig lite och sedan bege mig in till H-smith :)
Måste köpa lite juletiketter och ev. något mer julpapper. Ska slå in barnens julklappar, tänkte att dom kanske ska få dem ikväll eller på torsdag :)

Have a lovely day! See you later!
Puss R.R


Kommentarer
Lillsys

Jag saknar dig Jag saknar dig Jag saknar dig Jag saknar dig!!

2011-12-20 @ 11:41:09
Elin

Vilken fin blogg du har! Har du fixat designen själv? :)

2011-12-20 @ 19:23:56
URL: http://elwimo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0