Bring me some christmasspirits!

yeahjasfjas
Bilder tagna julafton 2008


Jag har aldrig i hela mitt liv, längtat så oerhört mycket efter jul och nyår som jag gör i år. Känslan av att det endast är vadå?! Typ 9 dagar kvar tills jag äntligen får komma hem är helt obeskrivlig, vart tog de här 4 månaderna vägen? Och främst, vart tog december vägen?
Jag kommer knappt ihåg hur det är att bo i mitt rum i källaren hos mamma, haha.
Jag tycker om mitt liv här och nu, jag tycker om att uppleva nya saker varje dag. Jag tycker om att inte alltid hänga med o förstå alla nya ord jag hör, jag tycker om att lära mig. Jag tycker om att ta hand om mig själv, be a grownup.
Jag praktiskt taget
älskar att vara den jag är just nu, vara den jag vill vara, vara här där jag är nu och bara leva mitt liv som jag själv vill. Jag älskar att vara fri, jag älskar att bestämma själv, jag älskar att lära barnen allt jag kan och jag älskar att vara jag. Och jag älskar känslan av att veta att jag alltid kan komma hem igen, om jag vill..

Igår hade jag ett intressant skypesamtal, givande för att vara exakt.
Ett samtal om vadå?! Ja livet tror jag!
Vad vill jag göra med mitt liv, vad måste jag göra med mitt liv, vad ska jag göra med mitt liv?
Jag tar dagen som den kommer just nu, men klart att jag har drömmar och eventuella planer för livet. Det har nog de flesta, frågan är ju bara vart man börjar :)

Mycket tankar!
Hur som helst, jag skulle ha alla barnen idag.
Men Mayas underbara gudfar hämtade upp de tre äldsta på skolan idag, så jag har bara lillkillen Leo :)
Thanks for the help!
Så nu ska jag plocka lite och så, Leo sover.
Sen får vi se. Barnen dyker upp om ca. 2 timmar.
Jag jobbar 09.30-22.00 idag..
Men är väl badning, film och sova som gäller ikväll :)
Hoppas ni alla får en fantastisk fortsatt dag!
Jag ska skriva en julklappslista ikväll också, har en hel del kvar tyvärr! Men aja!

Ha det fint!
♥Pusssar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0