Follow the star




Mina gosbarn!

Godkväll mysisar! :)

Hoppas allt är bra med er!
Här blir det bara bättre och bättre med hjälp av pencillinet :)
Kinden är nästan tillbaka som normalt, gör fortfarande ont men annars så :)
Förkylningen är dock lite jobbigare..

Hur som helst, just nu sitter jag i sängen.
Busat med barnen idag och faktiskt så har jag fått sett ett luciatåg, trots att man inte firar lucia i det här landet :) Haha! Men Svenskaskolans nursery(dagis) var och lussade på "mina" barns skola, så jag gick dit med min bebis, Josse och hennes minsting :)
Galet mysigt! Men jag hade ju velat ha mer luciakänsla :)

Nu är jag lite trött så tänkte lägga mig i ett bad med tända ljus och njuta av tystnaden.
Rastlösa jag kommer att gå upp efter ca. 10 min, haha!
Har lite filmer som jag tänkte kika på ikväll, eventuellt läsa min fantastisk braiga bok också ;)
Upp tidigt imorgon!
Ska iväg på shoppingrunda med Madde och två tjejer till, sjuuukt taggad!
Lillbebisen♥ får följa med han också, får se hur kul han tycker att det är ;)

Ha en underbar kväll iallafall!
Bara 10 dagar kvar
Puss


image descriptionimage description

Jag är så jävla sjukt taggad på att träna, men det är ju ingen as grym kombo med förkylning och penicillin..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0