Godmorgon världen, här kommer jag!



Godmorgon! :)

Förkylningen håller fortfarande i sig, så fruktansvärt jobbigt.
Tröttare än tröttast, och så har jag en visdomstand som bråkar och vill komma upp men inte gör det fullt ut.. Så just nu har min kind svullnat upp och är en tennisboll. Igår var den en pingisboll, men är värre idag.
Och det gör ONT!

Haha jag ska till akuten senare idag. Man åker väl dit antar jag :) Eller tandläkaren.. Men då får jag vänta tills imorgon, not ok.
Hoppas på att få pc, vill verkligen det så jag blir av med tennisbollen.
Jag som tänkte åka till en pub senare idag för o lyssna på bra live musik, men inte då.
Jag blir hemma....

Har ont i huvudet, har en idiot hosta, en sjukt täppt näsa, en kind som är som en tennisboll, en kropp som bara vill dö och en tand som gör förbannat ont.
Nu tänkte jag bara gå och dö i sängen, mitt huvud känns som att det har en size av en jordglob..
Fan va ont det gör.
Så ni som såg mig efter att jag hade gjort min käkoperation i mars i år, ni vet på ett ungefär hur jag ser ut just nu. Skål på de....

Godmorgon.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0