Home sweet home

Hej!
Jag är världens hemlängtan, jag vill bara krama min fina pappa.
Krypa upp i soffhörnet och dricka te med min fina mamma.
Reta och pussa på mina fina systrar.
Busa med världens vackraste vovve.
Dra in den där doften som bara finns hemma hos oss, bara känna att jag är..
hemma

Jag vill kunna ta bilen hem till min fina Sara, och bara veta att jag alltid är välkommen.
Jag vill kunna ringa Magnus och veta att han inte är längre än ett telefonsamtal bort och att han ställer upp så fort jag behöver honom. Och att han kommer fortare än blixten.
Jag vill fira jul och allt som hör därtill. Jag vill träffa alla fina människor som jag saknar!
Jag vill att min alldeles fantastiskt fina bror Ramzi ska komma hem så att jag får krama honom, jag vill träffa Jonna också. Finafina Ramzi och Jonna, ni gör mig glad! På riktigt

Jag längtar till tryggheten, till kärleken, till alla som kan röra mitt hjärta som ingen annan, jag längtar till lukten, jag längtar till känslan, jag längtar till er.. Jag längtar hem, som aldrig förr

Vad vore jag utan er? Ni är fantastiska, ni är allt jag vill ha, ni räddar mig från allt det mörka och ni älskar mig trots alla felsteg jag tagit. kärlek
Jag älskar er till hjärtat går sönder, jag älskar er i all evighet..





Vad vore jag, utan dina andetag?

Home sweet home

One week
left


Kommentarer
Sara

<3 älskade vännen min <3 jag ska kramas massor med dig när du är hemma, bara så du vet!!

2011-12-16 @ 22:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0