I got a tie.. Is it yours?



Godmorgon!
Jag var ut igår, för Rebecka fyllde ju 19 bast.
Kom hem halv 5 imorse och vaknade kl. 9 med en slips runt halsen, skönt.
Just nu jobbar jag, äldsta tjejen är sjuk så vi är hemma idag. Ingen tennis.
Nicole sitter klistrad framför tv och kollar på 'The beauty and the beast' och Alexi kollar på 'Pippi', haha :)

Nu ska jag plocka lite, kanske äta något.
Har så förbannat ont i vänster sidan av överkäken, tror att det är en förbannad visdomstand som är på G. Jag hatar dom mer än allt annat.
Ha en fin everyone!
Jag ska hem till Madde när jag slutat och bara fika och ha det bra :)
Jobbar kväll ikväll också, så blir nog filmmys med Madde.

Gaaah va trött jag är!
Hejdå!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0