I like my money where I can see it, in my closet

Svar till Anonym:
Men okej, det var kanske dumt formulerat eller så var det bara du som tänkte dumt.
Jag tänkte tanken att jag inte ville ha en klänning från tex. HM för det har väl en jäkla massa människor och även från Nelly. Vem sa något om Jeffrey Campbell på nyår? Men tack för tipset, kanske blir så! :)

Och jag är så trött på anonymkommentarer, nu var det iof väldigt länge sedan folk höll på var omogna och kommenterade anonymt här i min blogg. Men anyway, stå för vilka ni är. Annars kan man ju lika gärna låta bli att skriva om man inte står för det man skriver? :) Men hur som helst, den senaste som kommenterade anonymt(den ovan), tänkte lite knas.


Hur som helst!
Nu är dom mina, och jag älskar dem♥
Tjooooho!



Jeffrey Campbell Lita
Svart

Snyggast på dansgolvet ikväll, ohyeah


Kommentarer
Rebecka

och dom är JÄÄÄÄVLIGT snygga på en JÄÄÄÄÄVLIGT snygg tjej! <3

2011-12-12 @ 09:52:09
URL: http://mittarilondon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0