I want it all, I want it NOW



Jag ska åka hem imorgon, jag ska åka hem imorgon.
FATTAR NI?
JAG SKA ÅKA HEM IMORGON!


Ska bli så (rätt ut sagt) förbannat skönt att komma hem och mysa med min familj lite, satan i gatan vad jag saknar er. Mysprickar! Men jag vet att det kommer att gå såååååå fort :(
Men jag trivs här i London så det går nog bra :)

Idag har vi haft en riktig mysdag! :)
C och tjejerna åkte på bio medans jag och Leo valde att stanna hemma o plocka o städa lite :) Fanns ju en del att göra nu innan jag ska åka hem, vill ju få med allt jag vill ha med mig :)
Blev lite lunch och sen kom tjejerna hem och så åkte vi till Wetlandcentre :)
Har bara varit där en gång tidigare, jag tycker att det är riktigt mysigt där! :) Tyckte barnen också, haha :)
Såhär på kvällningen så har vi bara myst, kramats lite extra.. N och M klängde på mig hela kvällen - Måste du fira jul i Sverige Rebecca? Underbara barn! :)
GosLeo och busAlexi kommer jag sakna också! Söta grabbarna! :)

Nu på kvällen fick jag också julklappar av hela familjen, dom fick ju av mig i onsdags redan.
Tack så jätte mycket! Fick toppen julklappar! :) Myspys!

Nu har jag precis duschat, mina värdföräldrar är ute på middag så nu ska jag packa lite och bara mysa det sista i världens skönaste säng :) Plocka ihop lite också.. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!
Imorgon kl. 06.30 skjutsar C mig till tåget.
Flyget går kl. 09.40, lääängtar! :)

Godnatt allihopa!
See ya in Sweden next time! I guess ;)
Puss R.R


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0