If you want a perfect girl.. Go and buy barbie


weheartit.com

Drömmar...
Underbar drömmar..
Jag önskar att jag självsäkert och bestämt kunde sätta fingret på en jordglob och verkligen veta vart jag ville åka, men så är inte fallet. När England har visat mig tillräckligt vill jag vidare, jag vill upptäcka, leva och bara vara. Jag vill jobba, jag vill semestra, jag vill resa, jag vill upptäcka alla världens hörn, jag vill LEVA, jag vill vara lite galen..

Dags att fundera och klura, bestämma.. Eller nej, inte bestämma.
Jag rider på vågen, tar det som det kommer.
Det blir ju vad jag gör det till på vägen.
Livet ligger framför mina fötter, och jag plockar upp bit för bit varje dag..


Färglös som en tår, blir jag utan dina andetag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0