I♥LONDON



Yes I really do love London!


Tjena snyggingar!
Hur är livet?
Hela dagen igår och hela dagen idag har jag sprungit runt som ett as för att hinna köpa alla julklappar. Jag hatar det! Fy! Men aja, det är mysigt att ge bort iallafall. Men ett helvete att köpa och att få ner i resväskan..... Det blev iallafall ett avbrott på kvällen igår för att festa lite med Josse och Pamela :) Sista utgången för i år här i London, vemodigt ;)
Blev en lyckad kväll, var hemma runt 4. Tidigast någonsin!

Nu har jag hållt på packa ner alla julklappar, hatar det.
Kommer aldrig att få plats!

Hur som helst, nu om min fina tshirt på bilden ;)

Jag och Rebecka har länge sagt att vi MÅSTE köpa oss en varsin sådan tshirt.
Jag har dock alltid tyckt att det har varit att kasta pengarna i sjön och att dom varit lite för dyra ;) Men idag så gick jag och Josse på Regent Street och så ser jag att någon tappar en påse. I have no idea om vem människan är, för det var ju minst en miljon människor som sprang kors och tvärs där. Men jag plockar iallafall upp den och letar med blicken efter någon som ser ut att sakna en påse..
Hittar ingen och jag står och kikar en stund. Kollar ner i påsen och ser att det är en I♥LONDON tshirt! Haha det var garanterat ödet. Jag stoppar ner den i en av mina påsar, och taaadaa! Nu är den MIN! ;)

Haha! Så nu tänkte jag slänga mig i sängen och kika på Svenska hjältar och inse att jag aldrig kommer att komma hem med 10 kg handbagage och 20 kg incheckat bagage. Livet suger ibland!
Ett lycka till tack? Jag har SJUKT mycket julklappar!

Ha en fin kväll!
Puss R.R


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0