I've got a feeling

Godmorgon!
Förkyld igen då! Visst är det väl kul va?
Inte ett dugg förvånad. Suck!
Har iallafall insett att jag bara har 4-5 dagar kvar i den här hålan nu innan London väntar på mig igen, galet!
Vet att jag kommer sakna skitviken som faaan! Men jag saknar mina stjärnor i London också, finaste barnen och världens bästa bruuudar<3 Våren kommer bli as grym, det har jag redan bestämt!:) Viken står ju definitivt kvar ;)

Idag kl 11 ska jag iväg o fika med Malin :) Blir waynes tror jag! Myyyys<3 Jag saknar dock mitt kära Starbucks ;)
Nu ska jag kliva upp ur skönaste sängen och bege mig mot duscheeen ;)
Ha en fin dag allihopa!
Puss

'När man får en sån där braig känsla i kroppen men den är så otroligt svår att ta på.. Den känslan har smugit sig på nu.. 'Cause I've got a feeling'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0