Jag kan inte sluta le



Här är världens sötaste barn!
Gobebisen Leo och jag högst upp.
Sedan är det Nicole, Maya och Alexi på andra bilden.
Finaste prinsarna och prinsessorna! :)
Bilderna är tagna i söndags, 4 december 2011.

Godkväll!
Hoppas ni alla har haft en otroligt underbar dag :)
Min har varit väldigt bra.
Myst med barnen och träffat Josse och hennes kompis som kommit hit för att hälsa på.
Blev middag med Josse och Mikaela och sen bara hem och nu sitter jag här.
Eftermiddagen och kvällen med barnen har varit väldigt mysig :) Har försökt knäppa lite julkort på barnen som C ska skicka till släktingar oså. Men det är svårt att få 4 barn att sitta stilla och samtidigt le ;) Haha! Men så söta dom är, haha :)

Nu ska jag iallafall krypa ner och kika lite på Harry Potter, underbar "sovasyssla" :)
Godnatt!
Puss

*Till dig: Jag orkar inte med ditt tjat och tjafs. Ta tag i ditt liv, inse att andra människor går vidare och prövar sina vingar. Gör något med ditt liv, sitt inte och ruttna. Kasta inte skit på mig eller på min familj bara för att det går för oss, bara för att vi tar tag i saker och ting. Bara för att ditt liv kan vara bland det sämsta jag sett. Du var en gång en väldigt stor del av mitt liv, idag är du så ynklig att jag inte ens vill dela med mig av mitt liv till dig. Ändå så svarar jag när du frågar hur allt går.. För att jag vill tro att du är den du en gång var, det sårar mig varje gång när du motbevisar det och är en idiot. Tack och bock, nu har du gjort ditt! Jag vill inte ha dig nära mig.. Mitt liv har flera meningar, det har inte ditt!*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0