JAG VILL

Jag vill ha mammas julköttbullar, jag vill ha ägghalvor och god potatis!
Jag vill ha tacos, jag vill ha julmust i määäängder!
Jag vill ha fläskfilé, massor av potatisgratäng och pepparsås!
Jag vill ha lingongrova, jag vill ha keso med ananassmak!
Jag vill
ha maxmat, åååh va gott!♥
Jag vill ha min pappa och min mamma!
Jag vill ha mina små systrar, min storebror, min Sala och min Magnus!
Jag vill träffa Dig...
Jag vill dricka Tre apor!
Jag vill busa i snön och pussa på min hund!
Jag vill bara slänga mig i mammas soffa och ha det bäst!
Jag vill klippa mig!
Jag vill fira jul, dricka glögg och öppna/ge bort paket!

Tågstationen, tågbyte, Gatwick, flyget till Arlanda, Arlanda, träffa de vackraste jag vet♥, stopp på Max, klippa mig hos Emma, åka hem, slå in julklappar o spela bingolotto med mina fina Sala och Mange.
JUL!

NU ÄR DET NÄRA! UNDERBARA KÄNSLA!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0