Nu ere jul igen!!!


Ge mig lite snööö - i Sverige tack! ;) Bild från förra året

Goddag!

Idag jobbar jag helt annorlunda jämfört med hur jag brukar, jag jobbade 8-11.30 och nu ska jag snart börja jobba igen 15.30-19.00 :) Har hunnit varit till Hammersmith för lite julshopping med Madde, galet va mycket folk de är ute alltså :) Men har iallafall köpt julklapp åt mamma och Vera nu. Och så lunchade jag o Madde också ;)
Ikväll blir det utgång, så övertaggad! :D
Imorgon ska vi till Harrods, Oxford Street och Winter Wonderland! :D
Har lite fler julklappar som ska handlas nu bara ;)
Till Alvin, Magnus, ev. en till pappa också(har redan 2 dock..haha), Lina, Frida och födelsedagspresenter till Sassa och Liam :)
Så det är ju en heeel del kvar, drygt!

Så ser det ut, får lägga upp någon plan för det där om jag ska ha råd ;)
Nu ska jag kila iväg till skolan på Christmas Fair(vet inte vad de är) och sen hem med barnen tror jag :)
Hoppas ni får en underbar eftermiddag och kväll!
Puss


Jag skäms och jag är arg.
Hur kan man bete sig sådär? Hur kan man vara en sån idiot, en dag kommer jag att kasta allting i ansiktet på dig och få dig att inse vilken idiot du är. Egentligen skulle jag bara vilja vända blad och be dig dra åt helvete. Men när du beter dig såhär, då är det dags att någon sätter stopp. Att någon gör något och jag verkar vara den enda som verkligen vågar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0