Pengarna rullar in som dom ska... eller ut



Goddag!
Idag har jag haft en sån där härlig shopping&bakis dag, mumsig blandning! ;)
Hur som helst så har jag och Madde varit på Harrods, Oxford Street och Winter Wonderland!
Harrods köpte jag ett jätte fint ljusrosa passfodral bara :)
Oxford Street köpte jag betydligt mer.. Haha! Köpte tre sånna där sjalar som jag har på mig på bilden ovan, en ljusrosa(den på bilden), en svart och en typ beige :) 25 kr/st, som hittat! Köpte även julklapp till Alvin och födelsedagspresent till Sara :) Jag har även hittat och köpt en klänning till julafton nu, så fin! :) Jag är nöjd! :) Så nu har jag bara några julklappar kvar :) Skönt!
Vi var till Winter Wonderland också, kanske det mysigaste jag varit med om NÅGONSIN! Alla som inte varit dit, ni har missat något! Verkligen något för alla julälskare och alla andra ;) JAG ÄLSKAR PLACET! Tyvärr var det så sjukt mycket folk så det var mest jobbigt, men guuuud så mysigt med den där skridskorinken och all god mat och allt sånt. Underbart
Jag och Madde var även in på Barbourbutiken för att köpa en jacka åt Maddes kompis.. Jag hittade en helt underbar vinterjacka, jag är helt såld på den! Galet fin! Lätt värt de 3000 kronorna, ska spara och se hur det går.. Haha! Jag blev iallafall kääär i den! :) Jag köpte ju ganska nyligen en höstjacka där och jag är sjukt nöjd med den! :)

Hur som helst så har jag haft en underbar dag! Och nu är jag trött och har helt galet ont i axlarna..
Nu ska jag slå på en film och försöka vila lite, eventuellt ta upp boken och läsa lite. Såå skönt!
Ha en helt underbar kväll allihopa! Jag ska ev. hem till Madde och hänga med lite film och chips o dipp!
Ha det så bra!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0