RÄTT ÅT EEEER



Haha jag skrattar er i ansiktet! ;)
Haha eller nej..
Men nästan iallafall :)
Bara för att jag har en engelsk chokladkalender!!
Kolla till höger om pingvinen och snett ovanför släden med alla paketen han drar på ;)

25 DAGAR! ;) En chokladbit mer, sjukt grymt.

Haha lite övertaggad tjej.
Men aja :) Det var kul när man köpte den iallafall ;)
Nu vette tusan.. Hur som helst!

Idag har jag och tjejerna varit och simmat o busat, tog en sväng till Kew Gardens med alla barnen och C också. Sjukt mysigt! :)
Jag skulle vara barnvakt ikväll, men barnen i den familjen är magsjuka.
Och det vill INTE jag ha nu till jul och jag vill heller inte smitta barnen här hemma :)
= Mer tid för mig att packa! :)
Så nu har jag lagt upp allt(det mesta) här på sängen och ska börja packa lite tänkte jag.
Nästan alla julklappar ligger redan i väskan, men nu är det bara det sista.. :)

Jag har laddat upp med lite svennegodis och så har jag en av Camilla Läckbergs böcker på engelska här, lockar lite ;) Men först ska jag paaacka och skypa! :)
Hoppas ni får en underbar kväll! :)
Nu är det bara imorgon kvar!
Puss R.R


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0