Try to stop but I can't help it


Pam, me and Blondie ;)

Jahapp, all by myself nu då..
Blondie och Madde åkte hem i lördags, Pam stack imorse och José sticker imorgonbitti..
Pepp? Osäkert.
Men jag vill bara åka hem nu. Saknar min familj!
Imorgon ska jag och tjejerna sticka till badhuset för o simma o lattja lite ;)
Sen pratade C om något annat vi skulle göra också, blir nog tokbra de! :)
Imorgonkväll ska jag vara barnvakt i Josses familj, sen på torsdag får jag hästpacka.
För jag kan ju inte bestämma mig vad jag ska åka i för kläder på fredag, hopplös jäkla brud här..

Aja, nu ska jag kila!
Ha det toppen!
Bedtime now!

Puss R.R

Ge mig svensktkaffe, någon.. NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0