Kvällsshopping!


Keep or Sale??

Åkte till Europas största shoppingcenter som förövrigt ligger ca 10 min från mig med buss för att kvällsshoppa lite med Rebecka (de har öppet till 22.00), och hem kom jag med en tom latte mugg(tog mig 10 min att tömma den under shoppingen) från Starbucks och två påsar med naturgodis. Kul shopping Rooth!

Hur som helst jag ska ju dit på onsdag med Madde igen, och imorgon tänkte jag dra mig in till Hammersmith för att hitta lite julklappar. Har ju alldeles för mycket kvar! Och min storebror är den svåraste!!
Hm.. Klura lite nu då!

Men imorse var jag iallafall till doktorn, på typ "drop in".
Fick vänta i 1,5 timme, men det var helt lugnt, jag satt o läste :)
Fick tillslut lite penicillin iallafall, hoppas på att svullnaden i kinden går ner nu.
Och att jag slipper gå till en tandläkare bara för att få bekräftat att det är en visdomstand som är påväg upp, för att jag vet att det är de de är :)

Nu ringde Magnus! :)
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0