tråkigaste listan

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? - Nej
2. Civilstånd? - Singel
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? - Ja
4. När var sista gången du verkligen skrattat? - Tidigare idag när A somnade mitt på golvet. Haha! Sötnos!
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? - Mamma, Magnus eller Sara
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? - Jodå finns säkert några. Haha
7. När var sista gången du grät mycket? - Natten till igår I think, läste en jobbig blogg
8. Är det någon du vill göra allt för? - Självklart!
9. Hur många kan du berätta allt för? - Allt? Ingen
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? - Japp
11. Har pers
onen du senast höll händerna med betydelse för dig? - Ja
12. Beskriv dig själv med ett ord? - Omtänksam

13. Har du något som hör till ditt ex? - Jaaa
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Ja
15. Fullständigt namn? - Sofia Rebecca Rooth
16. Favoritlåt? - Just mste jag väl säga Last Christmas och Vart jag mig än i världen vänder
17. Favoritfärg? - Blått! ALLTID BLÅTT!
18. Bästa vänner? - Sassa och Mange
19. Person jag saknar? -  Åååh det är så många! Men pappsen bland annat♥
20. Första kyssen? - Sorry! Don't remember :/
21. Sista kyss? - Sista? Senaste menar du väl? Det var förra helgen I guess?
22. Första kram? - haha kommer väl ingen ihåg?
23. Senaste kram? - Nyss, av Maya innan hon somnade :)
24. Senaste meddelande från? - Zach
25. Senaste person som jag sett? - Maya och Nicole
26. Mitt missbruk? - Kaffe?
27. Favorit butiker? - Oooh hard question! River Island, TkMaxx, HM och New Look :) + MASSA ANDRA!
28. Vem jag berättar allt för? - No one
29. Favorit djur? - Hund!
30. Lång? - 173 cm är jag
31. Vem har ditt hjärta? - Min familj
32. Favorit film? - Alltid systrar i jeans, haha. Men jag har masssor av favoriter!
33. En hemlighet? - It's a secret right?
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 100000000000
35. De flesta minnen med? Min familj
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Rebecka, Madde, Josse och N :)
37. Den hetaste personen i din smsinkorg? Eric maybe
38. Vem jag inte kan leva utan? - Min familj!!
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? - Magnus, Sara och min fina familj!
40. Vem jag älskar mest - Mina systrar, min storebror, min mamma och min pappa. Och några till! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0