What would I be without this?

image description
Jag är sjukt sugen på favvowoken!

Gooodmorgon!

Jag skulle gå upp i tid imorse, men eftersom att jag aldrig kan sova på nätterna så njaa blev de inte så.
Ligger i sängen och softar!
I lördags hittade jag min drömjacka inne på Barbour, så jävla beautiful. Kär i den!
Men icke, ska bli lite rikare först ;) 219£ gick den på tror jag :) Lätt värt cashen!
Igår fick jag iallafall tag i dom där jeansen jag har letat efter i en evighet på HM, så sköna!
Svarta vanliga :) Fick också med mig en toksöt mössa och en jeansskjorta :)
Sen köpte jag ett par skinnhandskar på TKMaxx också! Älskar den affären! Hittade en sjukt snygg skjorta där också, men nu är det julklappar som MÅSTE handlas också..

Hur som helst, jag ligger i sängen nu.
Tänkte göra mig i ordning och sedan slänga mig här igen för att kika på Harry Potter och Halvblodprinsen ;) Haha! Jag har ju inte sett de senaste filmerna.. ;)
Jag vill dock ha kafffffe, men engelskt kaffe är typ sånt där pulver som har i varmt vatten! Hmm.. Fick svensk igår på Svenska Kyrkan ;)♥
Har jag tur så hinner jag smita iväg till Starbucks med Rebecka och minstingarna senare!
Ha en fin dag!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0