Alla hjärtans dag



Glad alla hjärtans dag!
Själv tycker jag att den är rätt överskattad, haha :)

Aja, började skolan för en timme sen ca.
Kommer hit och får reda på att min religionslektion är inställd i eftermiddag.
= INGET PROV! Jag är lycklig :)
Dessutom så är ju Företagsekonomin inställd. Rätt skönt! :)

Sitter och gör Info&Layouten nu, så jag slipper den lektionen i eftermiddag.
Blir nog en sväng till Parkbadet efter det här :) Bad, bastu och bubbel - sååå skönt! :)
Resten av dagen har jag inga planer, plugga kanske?
Skulle behövas :)

Anyway, jag sitter och funderar över sportlovet.
Skulle vilja göra som förra året, sticka iväg och bara ha det gött en vecka eller så..
Men sån tur har man väl inte. Är inte världens rikaste nu när studenten inte ligger allt för långt borta..

Ska klura lite på det där jag ;)

Nu ska jag iallafall göra lite nytta här i skolan.
Riktigt seg efter helgen är jag då iallafall.. Lördagen var riktigt trevlig :)

Ha en fin dag!
Puss


Svar till Hanna:
Tack gumman!
Haha ja ;) Hoppas allt är bra med dig!
Var alldeles för länge sedan vi träffades nu!
♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0