Du bär nyckeln till din egen lycka

Less!

Stressar sönder som ett as, bara för att bli klar med det där förbannade rummet.
Usch va jag är på dåligt humör! FYFAN!

Jag fattar inte varför..... Jag skulle behöva plugga också. Men nej, sen
Nu ska jag försvinna ner i mitt nya rum igen och göra det äckligt snyggt.
SÅ DE SÅ!
Som sagt, jag är less.
Imorgon är det sista dagen i plugget, sen HELG! KÄRLEK!
P kommer ner på lördag också. Och så ska jag hämta ut min balklänning och iväg till fba o kolla på handboll.
Kärlek de!

hejdå!

bilder på mitt nya rum kommer nog upp snart. ciao

I pray you learn to trust
Have faith in both of us
And keep room in your hearts for two


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0