Give it to me!



Det är fortfarande inte nån vänlig själ som har gett mig denna vackra och otroligt mysiga OnePiece.
Jag ber er igen, jag vill ha en OnePiece. Tack på förhand! ;)

Nej dags att vara lite allvarlig ist!
Jag är en trött tjej som är nyduschad och har slagit sig ner i soffan med ett glas vitt i handen.
O.C är det som rullar på datorn, säsong 2. I like it, I like it alot!
Snart kommer förhoppingsvis mitt (sega) hjärta hit. Våga hata snön!
Då blir det nog lite popcorn, film och sen sova. Jag är som sagt väldigt trött!
Imorgon väntar Köpis (om jag får bestämma), sen bandy (SAIK-Bajen) och sedan lagfest på kvällningen.
Sounds good to me! :)
Dessutom ska jag klämma in lite pluggning den här helgen också. Good luck - chuck...

Har dessutom lite plans inför veckan som kommer:
♥ Träning
♥ Plugga
♥ Sova
♥ En lunchdejt med bästa Joacim på Jensas, det var evigheter sedan!


Eyy
, nu ska jag ta mig i kragen och fixa lite innan ♥ kommer.
Good night


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0