I'll find my way, through night and day

Svar till Anonym (roligt att du vågar stå för vem du är):
Vad ska jag tycka? Det har väl inget med mig att göra heller?
Säger bara: Lycka till! Till Samuel och Linn :)
Det är väl jätte roligt för dem!

(Fast du ville väl att jag skulle skriva något spydigt och elakt? Ledsen att göra dig besviken!)


Hej folket!
Hoppas allt är bra med er.
Jag är riktigt sliten sedan gårdagen. Men hade otroligt roligt med tjejerna igår.
Tack!
Speciellt tack till underbara Malin A, Hanna, Anna och Malin S :)

Nu ska jag försöka plugga lite, samtidigt som jag tänkte kolla på Timeout och sedan Wallander.
Sen ska jag sova. Är sååå trött!

Nej nu ska jag krypa ner under täcket.
Godnatt, puss


Who's gonna make my decisions, I can't make them on my own
Who's gonna rise to the occasion when there is no one around
Who the hell is gonna believe me, when I dont believe in myself
Who's gonna be there forever?



Kommentarer
Hanna

Jag tycker om att läsa din blogg :)



Skönt att det finns någon mer som är positiv, och som har bra musiksmak ;)



Hanna i Skåne <3

2011-02-13 @ 21:16:05
Anonym

Nej du man gör tydligen inte det.. Ja tacktack...

2011-02-14 @ 18:02:17
Anonym

Äsch, alla kan ju inte gilla! <3

2011-02-15 @ 13:36:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0